JIPPI!

Jag har kommit in. Måste bara tala om att jag kommit in på fotokursen på högskolan till hösten. Foto- och bildteknik. Det ska bli sååå kul. Vad glad jag är att jag kom in. Egentigen sökte jag två kurser och kom in på båda. Den andra var Fotografisk bild I. Men jag kommer att gå Foto- och bildteknik för den lockar mest. Jippi!! Jag tror det räcker med en kväll i veckan särskilt om jag tänker fortsätta på keramiken. Har inte bestämt det än. Om inte dagarna krockar vill säga. Kan ju gå den andra till våren isf.

Hade knappt räknat med att komma in. Trodde det var mest unga med höga betyg som kom in men även lilla jag lyckades. Ska bli roligt att förkovra mej ytterligare i den fotografiska världen. Kvartsfart - en kväll i veckan - och man får poäng. 7,5 P. Det är ju jätte bra. Mina första högskolepoäng. Tänk va!  

Undrar vilken dag kursen är på???


    Synpunkter, uttalande och annat



Viktoria

Vad kul att du kom in. Grattis!


Lotta
     2008-07-22 |

Tack! Ja, det är jätteroligt. Ska bli kul men är lite nervös också.



© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16