Snart kväll...

Nu är det snart dax att gå ner och hämta tvätten i källaren. Sen blir det dusch och iordningställande av frisyr och klädsel inför kvällens bravader.

Skulle egentligen ha pluggat lite i eftermiddags men har verkligen inte haft lust. Gjorde lite middag och kollade i stället på filmen jag somnade till igår och den var verkligen bra.

Filmtitel: Taken


Nu blir det att plugga mer i morgon i stället annars kommer jag aldrig klara tentan. Hjälp!

Ha en kul kväll för det ska jag ha!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16