Sjukis

Då ligger man här som en utslagen sill igen. Med feber, huvud- och halsont. Igår hade jag 38,5 i feber men den är mindre idag som tur är.

Jag vill inte va sjuk. Jag har massor som jag tänkt göra nu när jag var lite ledig. Jag vill ju prova mitt nya stativ oxå men har ingen ork får nått just nu. Buhu!!

Humlan är oxå dålig och är just nu på väg till apoteket för att köpa lite medikamenten. Han kommer oxå köpa mjölk för att göra pannkakor till frukost. Han är så snäll fast han är dålig han med <3 .


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16