Nästan klar...

Nu är tidningen i det närmsta klar. Resten måste jag göra på jobbet måndag morgon. Men det ska nog gå fort.

Suttit hela förmiddagen med detta så nu är jag lite mör i ryggen. Inte den bästa arbetsställningen man har här hemma vid köksbordet.









Vi var hos bonden och köpte ägg i går så nu är man faktiskt lite sugen på pannkakor. Undras om jag har någon mjölk hemma så jag kan göra några till kvällen. Annars får det kanske bli en promenad till affen.

Är lite sugen på pannkakor just nu...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16