Lite mer rött




Vaknade och åt frukost med Humlan. Mysigt! Men den stackaren har så ont i ryggen att han inte kan sitta still en längre stund. Han åker vidare för att fira jul med sina barn och familj. Men vi ska ses senare i eftermiddag/kväll igen.

Jag drar hem till Mamsen och tar det lugnt. Skönt! Jag hoppas ju på lite mat också och känner jag henne rätt så blir det en massa gott som alltid.

Ska bara fixa iordning mej, packa ner kameran och sen tar jag en liten promenad till henne. Ska bli gott med lite frisk luft. Hade ju hellre sett att det snöat ist för att regna som det gör nu. Blä!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16