Jag avslöjar...

... det höga röda och det stora vita kuverten. De paketen fick jag på jobbet idag. Det höga röda från en tacksam leverantör och det stora vita från tryckeriet jag lämnar vår tidning för tryck till.





En flaska glögg och en jättefin anteckningsbok.


Nu kan jag sitta i helgen och mysa med glögg och anteckna alla saker jag måste kunna till tentan på måndag i min fina bok. För det måste nog bli en hel del pluggande i helgen om jag ska klara av tentan. Lite nervöst eftersom det är min första tenta och antagligen den sista... ha ha.

Jag blev jätteglad för båda presenterna. :o)


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16