Gamla glasflaskor

Snart ska jag iväg och slänga  en massa tomflaskor. Balkongen svämmar över om jag inte går iväg slänger dom. Har samlat på hög nu det sista halvåret. Kommunen har ju tagit bort sorteringsstationen som ligger en bit härifrån så nu måste jag åka långt för att slänga saker och ting. Inte bra med tanke på att jag inte har någon bil.

Bra att Humlan har bil då och att han är så snäll att han hjälper mej.

Skärpning kommunen.

Vi måste ju få någonstans att slänga glas mm. Vi ska ju sopsortera. Tänk på alla gamla som inte orkar gå så långt.
 


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16