Tvätta och plugga

Tvätta och plugga ett sant söndagsnöje. Idag har jag pluggat lite bländare, slutartider och ISO-tal. Försökt fatta vad jag läser och jag har gjort testet inför morgondagens kurs. Kunde blivit bättre men vad ska man göra när ens hjärna är trög. Men det ska väl gå in nån gång. Hoppas jag... : )

Nu ska jag snart ner och hämta tvätten sen är det dax att laga middag. En middag som idag består av kycklinggratäng med broccoli och squash. Jag har blivit nyttig ha ha...




~ Min anteckningsbok ~
Här skriver jag ner allt som jag behöver komma ihåg från fotokursen.


Skön söndag på er alla!


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16