Fredag kväll

Å jag tvättar. Vad ska det va?! En fredag! Då ska man väl hitta på nått kul. Illans trött är jag också. Hur ska detta sluta. 

Blev lite sent igår. Såg ju Resa utan slut. Vi var lite frusna och hungriga när vi kom hem. Teatern var inte slut förrän efter kl 22. Men bra va den. Roligt när det handlar om lokal historia. Mycket bra musik. Coolt att allt var ute. Hela teatern var uppbyggd runt en snurrande läktare med olika dekorer. Riktigt bra! Och regnet slapp vi. Men tur att jag packade ner en extra kofta för den behövdes framåt kvällen.

Har i dag också varit och hämtat min nya kameraväska. Åååå va fin den är! Storhandlat på Maxi och pysslat lite. Busy dag på jobbet också så inte undra på att man är lite trött så här på kvällningen. Ska nog lägga mej och slappa lite framför en film nu och äta lite nötter.


J a g  ö n s k a r  a l l a  e n  r o l i g  k v ä l l !




    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16