Eftermiddagsfika

En liten kopp kaffe och bulle med goda vänner är det som hänt hitills denna eftermiddag. Gott, varmt och mycket trevligt. Mina muffins från i lördags var ju sedan länge slut så det blev till att gå till konditorier för att handla bulle. Nått måste man ju bjuda på. Men dom var goda dom också. Och åts med god aptit.

I morgon ska jag nog gå på bio och se Mamma Mia. Ska bli roligt. Senaste bion var Sex and the city och det var några veckor sedan. Men det ska bli kul att se denna. Mycket musik och så. Är nog en riktig tjejfilm tror jag.

Räkningar, räkningar, räkningar

Har en massa räkningar att betala. Usch va surt! Inte kul alls. Men nu ska dom vara klara för betalning. Ännu lite fattigare då alltså. Räkningar borde förbjudas.
 


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16