Det regnar och är grått

Vad ska man göra då? Sitter vid datorn och känner för att blogga men vet inte vad jag ska skriva om. Började rita lite i illustrator. Kanske dessa små möss kan komma till nytta nån gång eller varför inte förgylla bloggen med dem?
Var på stan och köpte en anteckningsbok till kursen som börjar om två veckor och ops! med slank ett par skor och en toning till håret. Så gick det åt lite pengar till då. Men jag fick iaf en penna med på köpet av anteckningsboken. Inte illa!

Skulle behöva städa lite egentligen men orkar bara inte. Det får vänta. Tonar jag inte håret i morgon får jag ta det då.

Ska kanske ta mej en matbit nu. Ja, jag gör det. So long...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16