Bak och fram...

... eller fram och bak eller kanske ovan och under.







                                          Ett par bilder jag tog i somras.


Varför är sommaren så kort? Kan någon svara på det.


Kom hem med en ny jacka idag. KUL!!  : )  Ska bli skönt att ha nu till hösten. Den är inte jättetjock utan passar nu mellan övergången sommar till vinter.

Har ett presentkort jag försökt utnyttja på diverse ställen i stan men de verkar ha bojkottat den sorten här.  : (   Men jag försöker vidare kanske det finns någon affär jag kan utnyttja det i. Har inte så stor betydelse för jag har fått presentkortet för någonslags undersökning jag var med i. Men det vore ju kul om man kunde handla för det någonstans.


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16