Äntligen fredag!

Nu är det äntigen fredag. Och jag sitter i receptionen på jobbet idag. Här är lugnt som i en sardinburken.
Kanske att jag kan jobba lite med länken till personligt om det fortsätter så här.

Senare blir det smörgåståra och gräddtårta för vi har två personer som slutar idag. MUMS! En pensionsnisse och en som tänker starta eget. Jag önskar båda lycka till i framtiden. Kanske jag skulle göra ett kort också. Hmm... jag får se om jag hittar några snygga papper här.

Nu gäller det bara att förbereda sej inför helgens strappatser...


    Synpunkter, uttalande och annat




© Latta 2015. All rights reserved. Design by Latta.

Alla bilder som visas här på bloggen är tagna av mig om ingenting annat framgår.
Ingen kopiering eller användning av bilderna utan min tillåtelse.
Tänk på upphovsrättslagen!
Besökare just nu:   |   i dag:   |   totalt sedan start 2008-06-16